معرفی 5 مدل هندزفری پرفروش و خرید مناسب ترین آن

از ابزارهای پراستفاده در زندگی امروزه، لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است. یکی از این لوازم پراستفاده هندزفری می‌باشد. برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی مورد استفاده قرار میگیرد. یکسری ویژگی مثل قدرت مکالمه خوب، انتقال صدای واضح و بدون نویز وغیره بسیار با اهمیت است. هندزفری در انواع سیمی و بی سیم به شکل های مختلف با نام ایرپاد، هندزفری تک گوش، هدفون و غیره ارائه می‌شود که باتوجه به نیاز خود می توانید خریداری کنید. در این مقاله میخواهیم انواع هندزفری پرفروش و مدل های آن را به شما معرفی کنیم تا خرید راحت تری داشته باشید.

هندزفری سیمی پرفروش

هندزفری مدل MI Duel SDQEJ06WM
هندزفری مدل MI Duel SDQEJ06WM

این هندزفری سیمی ها با جک 3.5 میلی متری به گوشی و یا دستگاه هایی که قابلیت پخش صدا را دارند می‌توانید به پورت AUX آنها وصل و پخش ‌کنید. این نوع هندزفری‌ها جزو محبوب ترین و پرفروش ترین هندزفری‌‎ها به حساب می‌آید و طرفداران زیادی دارد. این مدل باتوجه به قیمت و برند آنها از مواد اولیه با کیفیت متفاوت ساخته می‌شود. هرچه کیفیت بالاتری داشته باشد به همان نسبت قیمت بالاتری هم دارد. به عنوان مثال مدل سری های هندزفری، کیفیت سیم و انتقال صدای آن، کیفیت روکش سیم، طراحی آن و غیره.

مزایا: قیمت مناسب تر، انتقال صدای باقدرت بیشتر، بدون نیاز به شارژ کردن، رنگبندی زیاد و دکمه هایی برای کنترل موسیقی و مکالمه، امکان تعمیر دارد. اگر هندزفری شما دچار مشکل شد و کار نکرد می‌توانید از مقاله ۶ راه حل برای مشکلات رایج در هنگام استفاده از هندزفری برای حل مشکل هندزفریتان اقدام کنید.

معایب: برای مکالمه یا گوش دادن به موسیقی با هندزفری سیمی هنگام جابجا شدن باید دستگاه پخش کننده صدا را هم با خود جابجا کنید. یا ممکن است از سیم نزدیک به کابل دچار پارگی و در انتقال صدا دچار مشکل شود.

 

مدل هندزفری گردنی (بلوتوثی)

هندزفری گردنی بلوتوث کلومن مدل KB-G265
هندزفری گردنی بلوتوث کلومن مدل KB-G265

هندزفری گردنی جزو هندزفری های سیمی به حساب می آید اما جک AUX  ندارد. به این صورت که سیم آن دور گردن و سری های آن در دو طرف سیم و داخل گوش قرار میگیرد. دکمه‌های تعبیه شده بر روی آن برای کنترل صدا و روشن کردن بلوتوث برای اتصال به دستگاه است.

مزایا: جابجا شدن بدون نیاز به جابجا کردن دستگاه، وزن کمی دارد و هنگامی که دور گردن است اذیت نمی‌شوید و وزن آن را احساس نمی‌کنید، سری های آنها حالت مغناطیسی دارند و زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید می توانید آنها را بهم بچسبانید، میزان شارژ زیادی را نگه می‌دارند، کیفیت صدای خوب.

معایب: اشغال فضای بیشتر، امکان افتادن از گوش، امکان پارگی سیم.

 

 

هندزفری های بی سیم پرفروش

ایرپاد

ایرپاد پرو اپل مدل ANC AirPods Pro
                  ایرپاد پرو اپل مدل ANC AirPods Pro

این مدل از هندزفری یا ایرپاد جزو هندزفری‌های بی سیم به صورت دو گوش است. این ایرپادها با یک یا دو ساعت شارژ شدن می توانند 5،6 ساعت یا حتی بیشتر برای شما کار کنند. میزان ساعت آن بستگی به هزینه، کیفیت و برند آن دارد. جعبه آنها امکان شارژ شدن دارند و می توانید پس از شارژ کردن ایرپادها جعبه را شارژ کنید تا اگر دسترسی به پریز برق نداشتید با جعبه آن شارژ کنید.

مزایا: حجم کمی دارند و حمل آنها آسان است، بدون نیاز به جابجا کردن دستگاه می توانید تا بردی که راهنمای دستگاه مشخص کرده از آن دور شوید، طراحی ظریف و جذابی دارند، دکمه برای کنترل موسیقی و مکالمه دارند.

معایب: کیفیت صدای پایین تری نسبت به هندزفری سیمی دارند، قیمت بالاتر، چون کوچکتر هستند شارژ کمتری را نگه میدارند، اگر آسیب ببینند احتمال تعمیر شدنشان کمتر است.

 

 

 

 

هندزفری تک گوش

ایرپاد تک گوش ترانیو مدل mx35
            ایرپاد تک گوش ترانیو مدل mx35

هندزفری تک‌ گوش بیسیم برای یک گوش طراحی شده‌اند. مناسب افرادی است که مکالمه زیادی در طول روز دارند. این نوع هندزفری‌ها با بلوتوث به دستگاه متصل می‌شوند. دکمه‌هایی روی آن برای کنترل موسیقی و مکالمه تعبیه شده‌است. مزایا و معایب این دستگاه هم مشابه ایرپاد هاست.

 

هدفون ها

هدفون بلوتوثی پرووان مدل PHB3555
هدفون بلوتوثی پرووان مدل PHB3555

این دیگر هندزفری نیست . هدفون ها در مدل های مختلف روی گوش و دور گوش در بازار عرضه می‌شوند. این مدل هدفون ها با توجه به برند و قیمت آن کیفیت‌های مختلفی دارد. از مدل های قبلی بزرگتر است و کاملا روی گوش قرار می‌گیرد. مدل‌ دور گوش فقط روی گوش قرار میگیرد. این دو هدفون هم سیمی و هم بلوتوثی در بازار وجود دارد.

مزایا: به دو صورت سیمی و بی سیم در بازار هستند، طراحی جذابی دارند، الیف بسیار نرم در قسمت گوشی های آن قرار دارد و با عث اذیت شدن گوش نمی شود، طراحی مقاوم و محکمی دارند، درصورت خرابی قابل تعمیر هستند، کیفیت صدای بالایی دارند، بازه قیمتی زیادی دارد.

معایب: حجم زیادی برای حمل میگیرند، اگر زمان ورزش استفاده کنید قیمت گوش عرق می‌کند.

خرید انواع هندزفری با بهترین قیمت از دایان کالا